Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

30 december 2013

Adventure time

Imorgon åker jag till Dubai och det ska bli galet kul! Jag åker dit med riktigt härliga människor och vi ska hitta på en hel massa galna grejer och jag ska fota alla galnaste grejer. Blir det att jag skriver senare än förr hoppas jag att alla får ett

Gott nytt år!

I'm so exited I cannot sleep! How should I sleep? I'm going to Dubai tomorrow and it's going to be crazy. I know that it'll be crazy cause I'll be there with awesome people. Party, sunshine, friend, desert, beach, strange buildings and other inventions and of course - photography. Are you surprised to know that I'm probably most exited about the photography part? But good photos comes from great adventures.. 

Happy New Year!


1 kommentar:

  1. hej där, läs gärna min intervju med Elin Kero, Nevnarien, om du gillar foto lika mycket som jag! Du hittar den här: http://joannabergman.blogg.se/2014/january/intervju-med-nevnarien-2.html

    Ha en trevlig kväll, kramar från mig!

    SvaraRadera