Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

28 december 2013

Julafton

Jag hade en helt magisk julafton, jättemysig var den! Jag, min mamma och min bror åkte till min morbror och kusin och firade. Jag fick ett nytt objektiv av mamma och pappa och det användes flitigt hela dagen. Jag hörde någonstans på en kurs att man kunde höja ISO talet typ hur mycket som helst för att nya kameror inte ska ge något brus så jag testade. Jag kan berätta att det inte stämmer, i alla fall inte med min kamera. För övrigt är jag väldigt glad över mitt objektiv. Jag hoppas att ni hade en lika mysig jul som mig!

Blurish photos from Christmas. I had a really nice Christmas with family, I hope you had a nice one too?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar