Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

15 januari 2014

Kreativitetschock

Jag har blivit fångad av någon manisk kreativitetsvåg. Dubai gav otroligt mycket inspiration, sedan träffade jag Sandra, som är konstnär och otroligt inspirerande, och fick ännu mer energi. Spana in Sandras fina tavlor på hennes instagram @sandraskonst ! Dessutom så började vi läsa juridik i skolan. Juridiken var alltså så tråkig att jag kom på minst 7 idéer under lektionen som var roligare än juridik. All den här inspirationen har gett mig lite för många bollar i luften, men det är jättekul! För att få någonting konkret gjort och inte bara tänka på saker jag vill göra har jag bestämt mig för att delta i ett fotoprojekt som heter "en bild om dagen 2014", som Tobias Fischer har startat. Tanken är att man ska ta en bild om dagen, utifrån ett visst tema, för att utvecklas som fotograf. Vill du också vara med kan du läsa mer om projektet här. De flesta av bilderna kommer jag att lägga upp på Instagram, så kolla där.

I'm filled with too much creativity and energy. My trip to Dubai, and a very inspiring friend, Sandra, gave me some creative overdose and I have so many projects going on right now that I don't know where to start. To actually get something out of my head, I decided to join a photo project where I'll be posting a photo every day (if possible), following a set theme. Most of my photos will appear on my Instagram, so check it out!


#enbildomdagen2014

#reflektion

#enbildomdagen2014







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar