Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

07 september 2014

Ny hemsida!

Hej kära läsare och besökare! Jag har jobbat med att få ihop en snygg hemsida, vilket jag nu tycker att jag har lyckats med. Spana in www.louisefg.se och säg vad ni tycker om den! Det är även därifrån jag kommer att blogga och visa upp min portfolio och det är enkelt att kontakta mig därifrån om man vill anlita mig som fotograf genom kontaktformuläret. Så, håll span där i framtiden för den här sidan kommer jag inte att använda mer! ;)


www.louisefg.se

Dear readers and visitors! I've put together a nice website for myself, please take a look at www.louisefg.se and tell me what you think about it! I will no longer be blogging here, but on my website, so keep an eye open... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar