Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

05 november 2013

Streetstyle

Jag är lite ledsen över att jag hade en riktigt grym halloweenfest här i helgen, men hade så grymt kul att jag glömde fota. Men det är ju bättre det än att jag hade tråkigt och fotade massor. Tror jag. Därför tror jag att jag kommer att behöva spöka ut mig eller nån annan lite i framtiden och fota då.

Jag var med min fina mamma i gamla stan för några veckor sen och åt en riktigt mysig lunch. Jag drömde att jag fotade gatufoto (antagligen för att jag har varit helt besatt av att läsa om det på siståne) och tänkte att varför inte testa. Det var verkligen jättekul! Så himla spännande att fota främlingar! Det kommer alla gånger att bli någonting som jag fortsätter med. Här är alltså min första gång








2 kommentarer:

  1. Vad fina de blev! Älskar det på paret du hittade gosandes i hörnet! Vi som bara skulle åka in till stan en snabb vända och köpa elsaker.... Blev mys i många timmar!

    SvaraRadera
  2. Så super fina bilder! Gillar verkligen alla på personerna. ^^^
    SV: Tusen tack! :)

    SvaraRadera