Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

27 november 2013

Fantasi är viktigare än kunskap

Tack alla ni som var med och gjorde min födelsedag så galet bra! I lördags var jag och Thilda på fotomässan, sen kom en massa härliga människor och kalasade här (vin och tårta passar visst bra ihop!) och kalasade sen ännu lite mer på stan (note to self, bring cake instead of wine next time).

Jag brukar försöka låta bli att bry mig allt för mycket om vad som händer på Facebook men jag måste säga att jag ändå blev väldigt glad av att så många grattade mig.

Jag och min kusin Jenny firade gemensam födelsedag med familjen i måndags och så här mysigt blev det!

Smyger in julen med den här fina som jag fick av Jenny. Överraskad blev jag!


AND I got birthday wishes from my far away friends! Got so happy I almost started to cry. But crying is for girls and babies, so I didn't. Thank you so much weirdos! <3


Uh, I got a photo course at Fotografiska from my parents, I'm so exited about that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar