Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

10 oktober 2013

Tjuvtitt

Jag var i Hälsingland i helgen på den årliga svamp- och skaldjurshelgen. Vi åker upp hela släkten (de som inte prioriterar märkligt) och plockar svamp och äter skaldjur och umgås och är allmänt knäppa. Riktigt härligt! På vägen hem råkade jag och mamma åka på en liten utflykt på sisådär 7 timmar, 500 bilder och en 3 rätters lunch.

Det är så otroligt vackert där uppe, jag kunde inte sluta fota! Ljuset vid Ljusnan (höhö) är nog det vackraste som finns. Jag har inte haft tid att göra något med bilderna ännu men det ska bli så himla kul! Jag är riktigt nöjd med flera stycken. Har sagt åt mig på skarpen nu att jag bara får mecka med en bild ikväll för jag måste sova, men jag tycker att den är så fin så jag vet inte ens vad jag ska göra med den. Idéer?


Favoritbild från "utflykten"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar