Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

01 oktober 2013

Myshelg

Hur var er helg? Min var riktigt mysig! Kameran fick vara med hela helgen, hur kul som helst. Tyvärr är jag inte direkt jättesnabb på att snygga till bilderna ännu, men jag är ju å andra sidan inte speciellt snabb på nått alls. Utom på att prata. Men sen hittade jag en sida som heter Photoshoprecept och den är helt fantastisk! Nu har jag alltså haft alldeles för kul med några av bilderna från helgen alldeles för länge. Igen.

De här bilderna är från Mångfaldens hus, en helt fantastisk inredningsbutik i Nykvarn (Japp, jag googlade. Geografi är inte min grej). Jag blir så himla glad av att vara där. Kanske en smula fattig också, för jag vill ha allt. Åk dit och bli glad! Och prata med den trevliga kvinna som har det och ät god mat..



Jag försökte få mamma att posera men hon var upptagen med att titta på roliga saker

Sjukt fina, riktigt gamla fotoalbum. Jag köpte ett. Ska proppa det fullt med bilder och bli glad länge.


Mamma fick också vara fotograf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar