Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

21 november 2011

Paris Paris




"Är det inte bara för att du saknar Jens då?" - den konstanta frågan. Jag frågar mig själv och de som kanske har nått svar varför bara? Jag vill inte vakna upp när jag är gammal och inse att jag på grund av min karriär har förlorat alla mina närmsta. Jens och min familj är värd så mycket mer än vilken karriär som helst!

Att jag är livrädd, livligt rädd, livslit räddad, för att ångra mig. Att vakna upp när man är gammal och få en livskris för att man inte har levt sitt liv till max eller har uppfyllt sina drömmar. Jag tror inte att något förhållande mår bra av att den ena eller andra eller tredje kväser sig själv för förhållandet.

Jag hoppas att jag inte måste välja, men måste jag det så är valet enkelt. Jag är kanske uppfostrad kapitalist, men jag är född bohem.


  
Audry Hepburn

Audrey Hepburn - We will always have Paris.
and as we know, Paris is the city of love.




Det blir mycket Paris för att väga upp för åren här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar