Translate

Blogkeen

Little Red L

Följ Little Red Ls blogg på bloglovin!

Follow on Bloglovin

19 januari 2014

solglasögon

När jag såg att dagens tema var "solglasögon" tänkte jag först att det var ett väldigt tråkigt tema. Extra tråkigt med tanke på att jag är sjuk och inte kan lämna min lilla lägenhet. Men när min mamma kom förbi med mat till mig, snäll som hon är, började vi brainstorma lite och samtidigt fick jag syn på min gamla väska. Det blev en för mig lite udda fotografering och det var jättekul! Hela poängen med projektet är ändå att fota sånt som jag inte brukar fota i vanliga fall och att utvecklas. Det lönar sig att gå emot sina förutfattade meningar. Nu när väskan redan är packad känner jag att jag är redo att åka till nått varmt och spännande ställe ganska bums..

Theme for today is "sunglasses", and my first thought was, what a boring theme. But after some brainstorming with my mother I'm still quite happy with the result and todays wisdom is to always challenge your pessimism and explore new ways to see things. With my suitcase ready and packed I feel the need to travel to some warm and adventurous place..

#enbildomdagen2014

#solglasögon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar